جايگاه اپـليكيشن هاي موبايل در انجام كارهاي روزمره و كاربردهاي ديگر آن
نوشته شده توسط : بهروز اسدی

جايگاه اپـليكيشن هاي موبايل در انجام كارهاي روزمره و كاربردهاي ديگر آن

سرعت طراحي اپليكيشن ها و همچنين توليد اپليكيشن موبايل در چند سال گذشته بسيار بيشتر از قبل شده است. روز به روز گروه ها و اصناف بيشتري براي توليد اپليكيشن موبايل تخصّصي كار خود تقاضا دارند. طراحي اپ موبايل با توجه به نياز انسان به سرويس هاي گوناگون در زمينه هاي مختلفي انجام مي شود، از اپ هاي رايج مثل بازي ها گرفته تا طراحي اپليكيشن اختصاصي براي فروش برندها يا ايجاد ارتباط با سازمان ها.
در طول سال ها گوشي هاي موبايل از يك وسيله ارتباطي ساده به يك ابزار مهم براي انجام كارهاي روزمره تبديل شده اند. وضعيت بسياري از كسب و كارها با توجه به توليد اپليكيشن هاي مختلف تغيير اساسي كرده است. در زير به چند نكته در مورد جايگاه اپ ها روي زندگي روزمره اشاره شده است.
اپليكيشن موبايل و ارتباطات:
در زمينه ي ارتباطات اپ هاي زيادي توليد شده اند كه به راحتي به ما امكان ايجاد ارتباط تلفني و تصويري با آشنايانمان را در هر جاي دنيا مي دهند. كاري كه قبلاً از طريق كامپيوتر و نصب دوربين و ميكروفن روي آن، و بعد از گذراندن يك روند نسبتاً طولاني انجام مي شد، اكنون با فشار دادن يك آيتم بر روي گوشي ممكن شده است.
اپليكيشن موبايل و رسانه هاي اجتماعي:
در سال هاي گذشته و با گسترش اپليكيشن هاي موبايل، اكنون تقريباً همه ي رسانه هاي اجتماعي اپ خود را دارند. موبايل-اپ هاي رسانه هاي اجتماعي دسترسي به حساب كاربري را خيلي راحت تر كرده است. امروزه كمتر پيش مي آيد كه با كامپيوتر و يا حتي از طريق وبسايت آن رسانه و با مرورگر گوشي خود، وارد حساب كاربري شويم. اين امر ايجاد ارتباط با افراد از طريق رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي الكترونيك و بسياري از كارهاي ديگر را ساده و سريع تر كرده است.
اپليكيشن موبايل و اوقات فراغت:
بسياري از ما زمان زيادي را با بازي كردن از طريق اپ هاي گوشي مي گذرانيم. بازي هاي زيادي توليد شده اند كه مربوط به گروه سني خاصي نيستند. طراحي اين اپ ها به صورتي است كه همزمان با بازي كردن، تمركز و حافظه ي شخص تقويت مي شود. اپِ سايت هاي پخش ويدئو دسترسي ما را به ديدن ميليون ها مطلب مختلف راحت تر كرده است. اپ هاي مربوط به خريد كتاب دسترسي آنلاين به كتاب هاي مورد علاقه مان را تسريع كرده است. بسياري از افراد ترجيح مي دهند كه از روي صفحه ي نمايش گوشي خود كتاب هاي مورد علاقه شان را بخوانند.
اپليكيشن موبايل و تجارت:
همانطور كه گفته شد انجام بسياري از كارهاي بانكي از طريق اپليكيشن هاي بانك ها به راحتي ممكن شده است. همچنين تبليغات در شبكه هاي اجتماعي هم به عنوان قسمتي از بازاريابي آنلاين، با استقبال زيادي مواجه شده است. بسياري از شركت ها به جاي روش هاي سنتي تبليغ ( از جمله تماس هاي مكرر تلفني ) به سمت تبليغ در شبكه هاي اجتماعي آمده اند.
اپليكيشن هاي موبايل نقش بسزايي را در سرعت انجام كارها و كيفيت انجام شدنشان بازي مي كنند. هر يك از ما به نوع خود از اپ هاي مختلفي استفاده مي كنيم، از بازي ها و اپليكشن هاي ويرايش عكس ها گرفته تا اپ هاي بانك ها كه انجام كارهاي بانكي را بدون نياز به رفت و آمد امكان پذير كرده اند. اپليكيشن هاي گردشگري به ما كمك مي كنند كه سفرهاي خود را به راحتي از طريق گوشي خود برنامه ريزي كنيم. اپليكيشن هاي موبايل در مسيري قرار گرفته اند كه به زودي به بخش جدا نشدني از زندگي مدرن تبديل خواهند شد.





:: برچسب‌ها: تولید اپلیکیشن موبایل , اپلیکیشن های موبایل , بازاریابی الکترونیک , تبلیغات در شبکه های اجتماعی , تبلیغ در شبکه های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: